Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tenkdomacas

16. 8. 2010 19:45
Já bych jim naopak dávky vyplácel ale nedával

žádné peníze organizacím, které se na ně nabalilz. To by asi byl hukot, jak by všichni řvali.Stát by na tomto řešení jenom vydělal!

0 0
možnosti

janacz

12. 8. 2010 12:38
K paní Řápkové

Všichni měli řeči, ale nikdo jí neporadil co má dělat jiného s diskriminovanými dlužníky. 

0 0
možnosti

Petr Johan

2. 8. 2009 22:30
asi by jsme jim měli děkovat

pane Ryšavý, jestli někdo kritizuje nekalé přístupy minoritní menšiny, je podle vás automaticky rasistou, a ještě by na tom podle vás měl získávat popularitu to je dost hustý vyjádření.

Moje osobní zkušenost před 10-ti lety - skopán do hlavy "diskriminovaným" spoluobčanem, namísto řešení ublížení na mém zdraví jsem byl ještě obviněn z t.č. výtržnictví, protože měl víc svědků. Na 100 procent jsem si jistý, že můžete dozvuky shlédnout zde : http://johan.blog.idnes.cz/c/86272/Znovuzrozeni-bez-nadsazky-zazrak.html

Pracuji a parkuji vozidlo nedaleko zastavárny, kde se pohybuje denně desítky našich chudých spoluobčanů.

Nemám nejmenší pochyby o tom, že jsem jim přispěl i já: http://johan.blog.idnes.cz/c/95328/Jak-jsem-prispel-do-rozpoctu.html

Ocitnu se také na seznamu rasistů?

0 0
možnosti

gghii

29. 7. 2009 9:01
Ryšavý,Ryšavý piš česky

!!Pište správně česky : ne "cikáni"  ale správně cikáni -bez úvozovek

jsou to příslušníci cikánského etnika  nic víc nic míň - žádná národnost ani národ

viz Wikipedie  encyklopedie ,zatím jsem  zde v česku a je zde úředním jazykem český jazyk  a spisovná čeština označuje příslušníky cikánského etnika  cikány ,v jiných evropský jazycích stejně tj.totožně !!

0 0
možnosti

Radek1979

29. 7. 2009 8:58
no ty voe zdendo ty to válíš :)

když se snažíš o to multikulti, pročpat zde nezmiňuješ obě stránky věci? Co třeba za poslední tejden?

Neposílali své tři děti do školy, půjdou na rok a půl do vězení http://zpravy.idnes.cz/neposilali-sve-tri-deti-do-skoly-pujdou-na- - rok-a-pul-do-vezeni-ptm-/brno.asp?c=A090728_161359_brno_krc -

Desítka Romů brutálně zkopala muže na náměstí Svobody http://zpravy.idnes.cz/desitka-romu-brutalne-zkopala-muze-na-names - ti-svobody-pp5-/brno.asp?c=A090728_175621_brno_krc -

Romové napadli strážníky, policie už zná identitu http://www.denik.cz/z_domova/romove-napadli-strazniky-policie20090 - 721.html -

Hele, už jste někdy někdo viděli, že sám róm zaútočil? Nebo je to banda srabů útočících pouze v bandě a velké přesile :))))

0 0
možnosti

gghii

29. 7. 2009 23:48
Re: no ty voe zdendo ty to válíš :)

Je to svatá pravda : mám s tím mnohé osobní zkušenosti - cikán jak je sám nic nepodniká,ale zbabělost je jedna z jejich nepromlčitelných vlastností - jsou agresivní

jen když je jich více než 1 na 1Rv!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

mira232

29. 7. 2009 6:49
ono

nema cenu se tady a na jinejch podobnejch strankach rozcilovat, protoze autori tehle kydu si stejne melou porad svoje a seriozny diskuse s nima neni mozna. vsechno je hned urazi atd.

0 0
možnosti

mira232

28. 7. 2009 10:45
meli

by jsme jim sebrat davky a ve vezeni je nechat zadarmo makat na silnicich nebo v dolech. kdyby nejakej rozumnej politik prisel s timhle programem tak bych ho volil hned, jenze to by nesmeli byt takovy srabi. bohuzel misto toho jim solime z vlastni vejplaty a jeste si za to nechame nadavat. vzdyt z vaseho etnika pro ceskou republiku neplyne apsulutne zadny pozitivum. bud vam vyplacime davky nebo vas zivime ve vezeni a tech par vyjimek co se zivi normalne to nezachrani. nechapu ze ty vyjimky strani tem co jim samejm kazi povest.

0 0
možnosti

Alma

27. 7. 2009 16:10
...

Nějak se mi nechce věřit, že existují lidé jako je pan Ryšavý. Je mi sice teprve dvacet, ale s cikány mám již zkušeností dost. Žiji v hezkém rodiném domku, mimochodem v oblasti, kde je dost domů obývaných cikány. Ten náš je několikrát za rok počmárán nápisy "Nacisti" a hákovými kříži, a to proto, že k nám občas přijede prateta z Německa svým naleštěným mercedesem.

Když se člověk vrací okolo osmé večerní či později domů, je vystaven verbálním útokům místní romské menšiny. Vzhledem k tomu, že jdu sama a koukám do země, stále jsem nepochopila, proč tak činí. V životě jsem jim nic neudělala, až na to, že bydlím v hezkém domě, studuji vš a jsem bílá. Že by to přesto byla moje chyba? Také pracuji a z této aktivity samozřejmě odvádím daně, které jdou na konta těchto lidí. Občas si říkám, aby zase příště měli na spreje, až mi přijdou počmárat barák. Až tady pan Ryšavý zase bude někoho obviňovat z rasismu, ať se nejprve zamyslí, zda obviňuje ty pravé. Jinak ať si ty své blbé kydy radši nechá. 

0 0
možnosti

mira232

28. 7. 2009 10:35
Re: ...

tak to je presny. R^R^R^ 

0 0
možnosti

razer12

27. 7. 2009 11:30
Jasně

cikáni jsou pracovití nedělají bordel posílají děti do školy v životě žádný cikán nic neukradnul a jsou nás strašně diskriminováni. Kdy už pane autore pochopíte že nejde o rasismus ale o zkušenost s určitou skupinou lidí.

0 0
možnosti

gghii

26. 7. 2009 23:53
přichází čas

další defenestrace a následně ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3446x
ředitel ROMEA, o.p.s., podnikatel v IT.