Diskuse

Politické krytí ředitelky ZŠ z Krásné Lípy: Senátor Linhart zveřejnil nepravdivé informace

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J38a94n 85R71á72ž

10. 3. 2016 12:43

Pan Daniel je objektivní expert na inkluzi? Tak co nám ještě pěkného povíte? Třeba, že je vlk expert na Karkulky?

3 0
možnosti

Vůbec nepochybuji o tom, že vlk je expert na Karkulky.

Každý predátor zná velmi dobře svou kořist.

0 0
možnosti
Foto

no, jestli tzv aktivisté mají mezi sebou osoby, jako je pan Robert Ferenc, tak to moc důvěry nevzbuzuje.

P.S. loni jsem krátce pobyl v Krásné lípě a o jmenovaném jsem neslyšel nic hezkého a jak se říká, na každém šprochu, pravdy trochu.

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za nechtěný like. Chtěl jsem jenom kouknout do diskuze a jak přitom čekám na telefon, udělal jsem chybu. Hlavně jsem chtěl autorovi pogratulovat k odhalení této šílené aféry. Předpokládám, že padne půlka senátu a celá vláda. Tak senátor označil romského aktivistu za člena inspekce a on tam místo toho jen tak neoficiálně čmuchal na vlastní pěst. Předpokládám, že tahle aféra vydrží Romee.cz aspoň na rok a objeví se i v příští výroční zprávě Amnesty International.

10 0
možnosti