Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

českej.venkovan

..jděte do háje vy ....zatracený cikánofile.....

+5/0
23.10.2012 18:09

Balrog

kam se rudé právo ve lhaní hrabe na tu

tvojí romeu.cz ..............

+16/0
21.10.2012 22:55

Pracant z Chánova

Re: kam se rudé právo ve lhaní hrabe na tu

;-DR^

+1/0
23.10.2012 16:41

assco

my si tu poctive pestujeme

Do budoucna opravdovy problem a budeme se divit, az tu zacnou velke problemy. Nejdriv odnaucime romy ptacovat a budeme jim davat davky a nedame jonou moznost, pak nebudeme na davky mit a tak jim je sebereme. A nakonec se budeme divit, ze lide zahnani do bezvychodne situace jsou opravdu agresivni...

+2/0
20.10.2012 10:11

kobl!zek

Re: my si tu poctive pestujeme

Souhlas R^R^

0/0
20.10.2012 11:29

Mirošek

Tolik zla a tolik nenávisti, proč?

Romové nejsou svatí, stejně jako bílí. Jenže cokoliv Romové udělají, je to špatné. A Romové se dle toho chovají, všechno bílým vracejí. Romští aktivisté, kteří de facto Romům nejvíce škodí (bez ohledu, zda jsou bílí či černí) říkají: pozor na gádže. A kolotoč se pomalu a jistě roztáčí a v určitém okamžiku nelze z něj seskočit. Šaj pes dovakeras (můžeme se domluvit) - říkají Romové. Jenže to by obě skupiny musely chtít. V tomto okanmžiku ani jedna strana nechce. A to je špatně. Pro černé i pro bílé.

Všichni jsme děti Boží. Na to nesmíme zapomenout. I Cikán či Rom (jak kdo chce), je před Bohem náš bratr nás bílých:-).

0/0
20.10.2012 7:57

.Muharib.

Re: Tolik zla a tolik nenávisti, proč?

Docela, i když ne úplně, s vámi souhlasím. Jenom mi připadá, že jste napsal, že kolotoč roztočila nenávist k cikánům, která už do počátku tvrdila, že všechno co dělají je špatné.

Tak to určitě není, cikáni nepřišli do nenávistné rasistické společnosti a nevraživost vůči nim má reálný základ.

Mimochodem, když jsme u té nenávisti a zla, doporučuji navštívit blog Miroslava Kováče a tam si také postesknout nad zlem a nenávistí cikánského rasisty.

A vezměte to rovnou i na Romea.cz, pro svůj boj proti nenávisti tam máte spoustu prostoru.

+1/0
20.10.2012 9:33

kobl!zek

A vy se divíte

Romové a Romky jsou vynikajícím hromosvodem pro naštvaný národ :-(:-( takže se s protiromskou propagandou nic nedělá a stát to ještě podporuje RvRv na jedné straně zavřou nějakého holohlavého troubu aby se ukázali RvRv a na druhé straně je protirómská vládní politika a řízené kampaně v tisku Rv

+1/0
19.10.2012 21:34

zmat

Re: A vy se divíte

jó,jó, přesně tak

+1/0
19.10.2012 22:17

Babul

Naprosto lživá věta:

„Téměř 60 procent Romů v produktivním věku od 15 do 64 let nemá zaměstnání a ani neusiluje o to, si ho najít.“

To číslo je nepravdivé až lživé. Je to 80 - 90%.

+9/0
19.10.2012 21:25

pěnice

Tak říkáte,že noviny lžou?

Cikáni by pracovali ? A co umí? Platy by chtěli větší,ale ani s tou lopatou moc neumí. Pořád se dočítám, co by chtěli, taky by rádi kongresy, vládní zastoupení jen se neumí ani vyjadřovat, vzdělání nulové,tak co je drží, aby nešli do škol ? Už dostávají dávky na byty,zařízení,pračky a jen dál natahují ruce.Dočetla jsem se,že jejich král žil na dávkách.Není trapné,když mu teď pořádají pohřeb za statisíce a on žil z peněz nás,gadžů!!! A nejhorší jsou takoví,jako Vy, autore.Od doby, kdy vznikly agentury na jejich pomoc,je situace akorát horší.

+6/0
19.10.2012 20:45

laduk

hm..

Rudé Právo, to je humor na cikánské úrovni

+1/0
19.10.2012 20:22

AlesPresler

Článek nehodnotím, jen vidím, že i vy se přiživujete

na Romech. Podle hlavičky vašeho blogu se zdá, že jsem přistál na stránkách Romea.cz  

Kolega Petr Zip Hájek byl za podobný odkaz na Lidovky (a to jsou s IDnes jedna firma) rezolutně z blogu IDnes vyhozen. Inu, máte speciální zacházení a přeji vám, ať peníze určené pro Romy i nadále končí ve vaší kapse...

+12/0
19.10.2012 19:20

inters

Re: Článek nehodnotím, jen vidím, že i vy se přiživujete

Jjj ukázkovej parazit henten Ryšavý;-(Rv

+6/0
19.10.2012 19:59

Intesen

Tak znova, stejně slušně jako předtím .....

Pane Ryšavý je vtipné, že zrovna VY poukazuje na druhé, že lžou .... přitom používáte obraty jako: vytržené z kontextu, neprofesionalita, manipulace atd. Vy si opravdu nevidíte do úst. Ten "Váš" server přesně v tomto duchu píše již pěkně dlouho ;-€;-€;-€;-€

+13/0
19.10.2012 18:49

kaktusak

Právo bohužel není rudé.

Porybnej ho ukradl komunistům a podle toho to vypadá.

0/0
19.10.2012 18:39

Mirošek

Re: Právo bohužel není rudé.

Á, starý komouš Kaktusák se probudil.:-P

+1/0
20.10.2012 7:51

Šalingrad = ostuda ČR (3)

...

Fuj hnusná procigošská cenzura na idnes ;-€

+6/0
19.10.2012 18:16

Mirošek

Co dělá admin?

Jak to, že celou diskuzi nezarazí? Drtivá většina příspěvků je hnusná, nenávistná a prolhaná. Spousta ctuhodných bílých si léčí své mindráky. Čím hůř o Cikánech, tím líp. Sami však nejsou lepší, spíše naopak.

+1/0
19.10.2012 17:42

sucipej roznec IV

Re: Co dělá admin?

Tak uz ho tu mas. Spokojen?

+4/0
19.10.2012 18:18

kobl!zek

Re: Co dělá admin?

R^R^

+1/0
19.10.2012 21:35

MerylZ

Změňme sociální dávky

Já myslím, že by se všechny problémy vyřešili tím, že by se sociální dávky odstupńovaly podle toho, kolik jejich příjemci odpracovali let a zaplatili na daních. Prostě, jak se dříve říkalo, kdo nepracuje, ať nejí.

Speciálně u romského etnika bych zavedl podobnou porodní politiku - politiku 1 dítěte, jako v Číně. Přídavky pouze pro 1. dítě. Ostatní děti nechť si naši přistěhovalí rumunští přátelé živí sami. Pokud na to nemají, tak ať neplodí další děti, potažmo další parazity, nebo ať táhnou do nějaké přátelštější evropské země. Však oni si zase poradí.

+3/0
19.10.2012 17:39

František Matějka

Můžete to zabalit do čeho chcete...

... ale věta "Téměř 60 procent Romů v produktivním věku od 15 do 64 let nemá zaměstnání a ani neusiluje o to, si ho najít" zůstane pravdivá, i kdyby jste jí nasadili jakýkoli kontext.

+10/0
19.10.2012 17:20

sucipej roznec IV

Re: Můžete to zabalit do čeho chcete...

Akorat sluvko "temer" bych nahradil "minimalne".

+6/0
19.10.2012 17:36

.Camino

Re: Můžete to zabalit do čeho chcete...

Mne predevsim zarazi, ze 15 lety neni stale jeste ve skole.....i kdyby pomocne.

0/0
19.10.2012 19:58

Mirošek

Bravo, mladíku.

Co byste čekal od rudého plátku. Byli to právě komunisté, kteří v šedesátých a pak hlavně v sedmdesátých letech rozjeli tzv. řízený rozptyl Cikánů (tehdy označení Rom bylo neznámé). My jenom neseme důsledky.

+1/0
19.10.2012 17:11

ellukas

Re: Bravo, mladíku.

Pojmenování Romové se upředňostňovalo od r. 1968.

0/0
19.10.2012 17:53

sucipej roznec IV

Re: Bravo, mladíku.

Uprednostnovalo kym?

+3/0
19.10.2012 17:55

Mirošek

Re: Bravo, mladíku.

Označení Rom se skutečně poprvé objevilo na prvním mezinárodním romském kongresu v Londýně 1968. V komunistickém Československu se zásadně nepoužívalo.

+1/0
19.10.2012 18:07

Mina Harker

Ano lze, ve skutecnosti je situace mnohem horsi

Kazdy kdo zije v nejakem meste, kde je cikanska populace vyssi, si lehce muze spocitat, kolik jich bydli v ghetu a kolik mezi necikany a kolik lidi je integrovano, kolik chodi do skol, kolik do prace a kdo bere davky a vali se doma...Tech integrovanych je jako safranu. Jsou, ale je jich malo.

+3/0
19.10.2012 17:09

dieuetdroit

ono

je to v tom clanku primo i videt. Jednou ho tam "cituji" i s procenty a o par odstavcu dale ho znovu "cituji" a tam rika, ze se to podle narodnosti/etnika nelze dohledat, ze takove udaje se (samozrejme) nikde neuvadi. Kdyz si to clovek precte cele a poradne, tak prijde na to, ze je ten clanek je totalni blabol.

+1/0
19.10.2012 17:00

dieuetdroit

Re: ono

pardon, jsem se tam na konci upsala....je ten clanek je.......

0/0
19.10.2012 17:03

sucipej roznec IV

Re: ono

Ted jsi to vylepsila;-)

+2/0
19.10.2012 17:35

jiruna

Redaktor je optimista

+1/0
19.10.2012 16:28

buxus

V Lidovkách jsem nedávno

.. četl dopis čtenáře, který je zřejmě s problematikou dobře obeznámen. Říká, že značná část romských problémů, táhnoucích se z generace na generaci, je spojena s tím, že u romských rodičů je vzdělání na velmi spodních příčkách jejich hodnotového žebříčku. Podle toho se také stavějí k docházce svých dětí do školy, nemají zájem o to jak si tam vedou a dokonce sami požadují zařazení svých dětí do praktických škol, přestože to není třeba. A právě tady, pane Ryšavý, by bylo veliké pole působnosti vás i vaší organizace. Udělat něco pro romské děti, zajistit jim to, co jejich rodiče zajistit nedokáží či nechtějí. To je ovšem moc práce, výsledky se mohou dostavit až za dlouhou dobu,  také byste přicházeli do konfliktu s mnohými rodiči a tak podobně. Takže jednodušší je žvanit o diskriminaci a vykazovat "úspěšnou" činnost na grantech, ke kterým vám ovšem chybí jakákoliv statistika.

+13/0
19.10.2012 16:02

stastu

Re: V Lidovkách jsem nedávno

trefné

Oni místo toho radši vytvoří za dotace školu, abychom je prý mohli lépe poznat a zjistili, že každý jednotlivec je pro společnost důležitý...

http://skola.romea.cz/cs/uvod/

Ano, to je pravda, že nikdy nevíme, kdo posune lidstvo dál, obohatí nás a kde se narodí, ale rozhodně Vám tento fakt nepomůže v tom, jaký na vás budou mít lidé pohled, pokud nebudete dodržovat zákony jejich země a snažit se sami pro sebe něco dělat, těžko něco změníte, i kdybyste stokrát dělali kurzy za poznáním vaší minority. Takto spíš vaše agentura působí přesně, jak to zmínil buxus, přiživujete se na nesnášenlivosti a v podstatě si nepřejete změnu a vezete se na politice korektnosti. Stejně jako další vychytralí majitelé nemovitostí, co zneužívají nekvalitní zákon příspěvků na bydlení.

+5/0
19.10.2012 16:21

buxus

Re: V Lidovkách jsem nedávno

R^Jo - ta poslední věta opravdu sedí.

+4/0
19.10.2012 16:26

stastu

Mně je jedno, jestli to je lež, stejně vás nebudu mít

nikdy rád a raději se cikánům vyhýbat. Mohou si za to sami a pokud chtějí změnu, ať začnou u sebe... Třeba jako tento :)) http://www.youtube.com/watch?v=VOnGtBSCGAI

+3/0
19.10.2012 16:02

Kruton

Autore

Rád bych si poslechl váš návrh na řešení romského problému. Zatím se všechna opatření a všechny programy minuly účinkem..

+4/0
19.10.2012 15:57

Pietrolini

Procenta nesouhlasí.

Nechtějí pracovat a nehledají práci. A ještě je třeba dodat že v drtivé většině vůbec nic neumějí. Takže i kdyby chtěli,nemají co nabídnout. ;-)

+9/0
19.10.2012 15:53

bednarik62

Samozřejmě

by to chtělo, aby Česko přistoupilo na jakýkoliv způsob zacházení s cigány, podle vzoru, Rakouska, Švýcarska, Švédska, Kanady-------- kde když cigán neplní příkazy úřadů, nedostane ani zlámanou grešli !!! Jak jednoduché

+7/0
19.10.2012 15:52

valissen

Ano, rudé právo opravdu lže

Ve skutečnosti to není 60% ale 80% !!

+5/0
19.10.2012 15:48

Chytrakz hospody

Re: Ano, rudé právo opravdu lže

R^R^R^R^R^

+1/0
19.10.2012 15:53

Lubomír H

Re: Ano, rudé právo opravdu lže

R^R^

+1/0
19.10.2012 17:50

Babul

Re: Ano, rudé právo opravdu lže

Sorry, až sem jsem to zpočátku nedočetl.

+1/0
19.10.2012 21:27

Martin5.35

Zajímavé

Autorovi článku není divný napsat, že organizace na začleňování a výpomoc není schopna dodat vlastní statistiku a musí jí dodávat z jiných zdrojů.

Neodbytně se nabízí otázka, jak vlastně posuzují své úspěchy a úspěšnost jejich práce...

+9/0
19.10.2012 15:47

villík

Nerozumím. Jaké jejich úspěchy? Vy o nějakých víte?

:-/

+6/0
19.10.2012 16:47

dieuetdroit

Re: Zajímavé

chapete, ze takova statistika neexistuje? Nebo vam by snad pripadalo normalni na UP vyplnovat barvu pleti?;-€ Nebo, ze by snad parovali zaznamy ze scitani lidu (kde to stejne nikdo nema povinnost uvadet/hlasit se k narodnosti) s rodnymi cisly lidi hlasenych na UP?

0/0
19.10.2012 17:03

Martin V2

Re: Zajímavé

Chápete, že organizace tahající peníze ze státu na řešení problému, by tyto problémy měla mít důkladně zmapované? A oproti darovaným financím by měla vykazovat výsledky svých úspěchů či neúspěchů.

Podle mého názoru nelze cikána nebo římana poznat podle barvy pleti...

+4/0
19.10.2012 18:16

isabell

Re: Zajímavé

;-D opravdu a upřímně doufám, že nejste např. učitelka.

Pokud stát vydává JISTÝ obnos na řešení cikánské problematiky, kde jsou NEJISTÉ počty příjemců této pomoci, pak je stát velmi špatným hospodářem :-P

+4/0
19.10.2012 19:11



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.