Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... a co ženy, přece všichni po staletí víme že mužům se nemohou rovnat ... ;-D

Já myslím, že jsme se moc daleko nedostali.

Zkuste si odpovědět  pár otázek. Vzali byste si domů nepřizpůsobivé bílé? Jaká je šance v rodinách bílých žijících po generace na dávkách, že jejich potomci budou pracovat? Připomínají média u každého trestného činu, který spáchá bílý, že jej spáchal bílý?

Kolik toho za posledních třeba 20 let nakradli bílí?

3 10
možnosti
PK

;-D i když jsou statistiky v tomto ohledu zakázány, amnestie přece jen poodkryla roušku tajemství a ukázalo se jako pravdivé tvrzení, že i když je v ČR cikánů, když to přeženu, půl milionu, tak věznice byly (jsou) jimi obsazeny nejméně z šedesáti procent (ale spíš více).

 Umíte si to vyhodnotit, když po posledním sčítání víte, že bílých obyvatel ČR je, včetně nemluvňat, přes deset milionů? :-P

14 1
možnosti
KN

Pokud by to napsal někdo, kdo nežije ze státních grantů a dotací, tak by to snad stálo za čtení. V tomto případě však jde o zjevný střet zájmů. Pan Ryšavý  však žije ze státního rozpočtu jako autor Romea.

16 0
možnosti
PP

Máte naprostou pravdu, pane Ryšavý! Když jsem byl malý, chtěl jsem být kosmonautem a nejsem. Tento nepřející systém mi to neumožnil. Místo toho jsem mizerným parazitem - živnostníkem a zaměstnávám několik lidí. Pokud se mi do práce přihlásí nějaká oběť systému a nebude líná, rád ji zaměstnám. Stejně tak zaměstnám i vás abyste nemusel žít jen ze státních příspěvků na vaši bohulibou činnost. V mých lesích je práce až nad hlavu.

15 0
možnosti
PV

To můžete stokrát vysvětlovat, že onen průzkum nikde nevyšel, každý člověk koukající kolem sebe na tohle přijde sám, k tomu žádný průzkum nepotřebuje. Zeptal jsem se dětí v jedné třídě ZŠ, čím by chtěly být v dospělosti, jaké zaměstnání by chtěly vykonávat a světe div se - cikánské děti neměly tušení, co je to chodit do práce. Ony to neznají. Odkud? Poněvadž pro peníze se chodí na jakýsi úřad. To je jim vtloukáno do hlavy a jistě ne tou bílou menšinou. Je na nás s tím něco udělat, pomoci jim se vymanit z toho začarovaného kruhu. Pan Banga naznačil, kudy vede cesta. Jestli jste tedy četl i jiné články, než pouze ty negativní postoje.

17 0
možnosti
VS

Velice smutne, ze i ucitel trpi talovymi predsudky!Rv

0 0
možnosti
RH

Podstatné je, že mnoho malých Romů takhle uvažuje. V televizi byl pořad o vzdělané Romce, která v rámci mimoškolních aktivit s Romy s Chánova pomáhá děti vzdělávat. Učila děti okolo 12 let hospodařit a ukázalo se, že automaticky počítají s tím, že dostanou peníze od státu a půjčí si od lichváře. Často vůbec nechápou, že člověk, který pracuje, nedostává dávky, takže mají dojem, že k výplatě dostanou dávky a když to utratí, tak si prostě půjčí.. :-/ Strkáním hlavy do písku Romům nepomůžete, dokud se problém nepojmenuje a neukáže se na něj, tak se nedá řešit. Rv

19 1
možnosti
Foto

Děkuji za názor, ale já nepopírám, že nějaké děti si přejí být na sociálních dávkách. Já jen tvrdím, že žádný takový průzkum neexistuje a to je prostě fakt. "Je jasné, že některé děti pak určitě mohou říkat, že až vyrostou chtějí také pobírat sociální dávky. I já osobně jsem takový názor z úst jednoho romského kluka slyšel. Ale to přeci není žádný průzkum!" píšu v článku.

2 15
možnosti
MS

Na danou věc reagoval pan Banga, také ho budete vinit z porušení kodexu blogera?  A není ten problém skutečný? Vy popíráte, že Česko má problém. Liberec, Jihlava, Brno nebo Chánov, ona ta informace totiž sedí. A daní blogeři kodex neporušili, reagovali na zprávy z IDNES.

14 1
možnosti
Foto

Blogeři reagovali na zprávu iDNES.cz, která v titulku a v prvních dvou větách obsahovala dezinfromaci.

1 13
možnosti
Foto

Kvituji, že jste si s tím dal práci a ověřil si skutečnosti.

Jenže se sám dostáváte do obdobné pozice jako vámi kritizovaní autoři, jen z opačné strany. 

Podle vás popisované problémy neexistují, protože jinak byste je aspoň částečně připustil.

9 1
možnosti
Foto

Děkuji za názor, ale já nepopírám, že nějaké děti si přejí být na sociálních dávkách. Já jen tvrdím, že žádný takový průzkum neexsituje a to je prostě fakt. "Je jasné, že některé děti pak určitě mohou říkat, že až vyrostou chtějí také pobírat sociální dávky. I já osobně jsem takový názor z úst jednoho romského kluka slyšel. Ale to přeci není žádný průzkum!" píšu v článku.

0 11
možnosti
Foto

Ale jděte Ryšavej, kodex neporušuji pokud k psaní článku využívám ověřený zdroj - média;-) Ale hezky to zkoušíte:-) A nečertéte se, vždyť nebýt nás, nemáte o čem psát a nemáte v čem podnikat;-) Krásný den a mooooc se těším na další váš blog :-)

18 0
možnosti
AT

Chudáčci,všichni jim ubližují,hážou jim odpadky pod okna,nikdo je nechce zaměstnat,musí žít z potupných dávek a oni by tak pracovali....

16 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3446x
ředitel ROMEA, o.p.s., podnikatel v IT.