Diskuse

Chudí obyvatelé podle expertky ODS Lenky Kohoutové? Nepřizpůsobiví!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J11a81k24u11b 33R33o23t68h

29. 5. 2015 10:15

Vláda a EU vynakládá na vaše snahy o začleňování a řešení každým rokem více a více finančních prostředků. Lokality a počet tzv. vyloučených narůstá. Ergo, čím více peněz organizacím, jako je ta vaše, tím více takových. No jo, když vy se ale jinak neuživíte a skončíte tam též...

A mimochodem, vysloveně se mi hnusí vaše (a myslím tím aktivisty a neziskováky) operovat seniory v oněch lokalitách. Ti senioři se tam nestěhují. Ti tam zůstávají z doby, kde lokalita byla ještě normálním sídlištěm a nyní trpí tím, že se zní stalo "ghetto" (i když samozřejmě o ghetto nejde, ale zní to dobře a mentálně jednodušší jedinci na to skočí). ;-€

10 0
možnosti
Foto

pane Kolego 8-o, Nagyová má mutace o tom není pochyb a tedy " jejich " sdělení má váhu jejich hamižnosti, sebestřednosti a nemít odpovědnost. Jen růst bankovního konta je ten jejich hlavní cíl, pardon![>-]EU

0 3
možnosti
Foto

Můj cíl je také aby rostlo moje bankovní konoto. Pane Štefane, váš cíl to není ?

1 0
možnosti

J66a27n 10R76á63ž

29. 5. 2015 9:47

Autorka článků se mýlí v zásadním, a to že dává rovnítko mezi ty, pro než označení nepřizpůsobivé sedí přesně a chudé. To Kohoutková nedělala, tak jí to nevkládajte do úst. Ta zcela jasně oddělovala nepřizpůsobivé, čili lidi pro jejichž přístup k životu nezaměstnatelné, tedy lidi chudé díky svým životním postojům a lidi, kteří jsou chudí objektivně bez vlastni viny.

Nacisty si dávat do pusy v diskuzi o tomto tématu, no tak to už je hodně velký úlet! To obyčejně dělají lidé, kterým došly argumenty.

Kdyby šla dávat antikarma, dám ji!

P.S.. T.zv. ghetta pro nepřizpůsobivé je nejhumánnější řešení tohoto pro majoritu velkého problému.

5 0
možnosti
Foto

Byl jsem svědkem na Úřadu práce, jak se tam radovali, že nemají pro  ně práci a mohu klidně jít na pivo.

2 0
možnosti
Foto

to, že se jim pracovat nevyplácí, mám z první ruky, od souseda.

3 0
možnosti
Foto

Měl jsem při své práci rozhovor s jedním nezaměstnaným.  Bylo mu 23 let a o práci ještě nezavadil.  Na moji otázku, proč nepracuje ,řekl mně, že když půjde pracovat, tak budeme mít plat ( nepamatuji si číslovku)  a když nepracuje tak mu stát dá a uvedl číslo a vyšlo mu,  po součtu toho, co bere od státu je na tom lépe, než kdyby pracoval. Na závěr mně řekl, že nechápe proč dělám. Na moji další otázku a kdo mě bude živit řekl, že stát, tak jako jeho. Nepochopil, že žije s daní těch co pracují a vysvětlit mu to bylo marné.

3 0
možnosti