Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milý autore, zkuste být více empatický - ono není tsunami jako tsunami.. každá vzniká jinde, každá má jinak ničivé účinky. Většinou za ně může posun tektonických desek (to je obecně známo) - a já osobně nyní vnímám "posun tektonických desek" velice intenzivně..

Chtěla jsem říci, že někdy použité rčení sedne jako poklice na hrnec, a jindy to vyzní naprosto jinak... tentokrát mi to, milý autore - sedlo. Takže dávám panu rezidentovi palec nahoru za jeho postoj a vy si z toho nic nedělejte, všichni máme právo na svůj názor... (i vy)

13 2
možnosti
Foto

Četl jsem i hloupější příspěvky.

6 2
možnosti
AF

já také - většinou od vás!

2 6
možnosti
TD

Nemám rád ani Vandase ani Zemana, ale ani jeden z uvedených výroků by neměl být trestný. Vyzývání k nenávisti podle mě vypadá jinak. Je politováníhodné, jak jsme v jednu chvíli všichni Charlie, ale jakmile si někdo otře ústa o to, co se líbí nám, tak bychom ho chtěli hned stavět před soud. Takhle svoboda slova opravdu nevypadá.

Může se Vám to nelíbit, ale současná uprchlická vlna opravdu potenciál tsunami opravdu má, a když budeme v zájmu politické korektnosti před tímto nebezpečím zavírat oči, tak nás jednou prostě spláchne.

Naštěstí ti uprchlíci o naši pomoc příliš nestojí, chtějí být zachraňováni především v Británii, Německu nebo ve Skandinávii. Takže to tsunami zatím můžeme sledovat z docela pěkného kopečku.

2 0
možnosti
KV

Byl souzen Havel, kdyz vyzval k prepadeni Iraku bez jakehokoliv pozehnani OSN ?

7 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3446x
ředitel ROMEA, o.p.s., podnikatel v IT.