Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

A co takhle. Co kdyby cikánské dítě šlo do 1. třídy psychicky vybavené tak,aby asistenta nepotrebovalo,nedej bože,aby se s ním rodiče třeba doma učili?Dát neschopné děti do jedné třídy není diskriminace,ale výhoda pro ně, učitel se jim věnuje a mají asistenty.

19 1
možnosti
JN

J40i36ř67í 63N76o48s43e35k

27. 2. 2016 9:22

Pokud se nepletu, třídy byly vytvořeny podle zralosti dětí. Ty, které potřebovaly sociálně i dovednostně dozrát byly v jedné třídě, kde se s nimi pracovalo tak, aby zpoždění dohnaly (např. správné držení tužky, základní pojmosloví, ukázněnost). Neznamená to, že děti měly razítko jako méněcenné. Dostaly šanci dohonit ostatní a vyrovnat se jim. A pokud se tam sešli malí Romové - není to tím, že romské rodiny nedávají děti do školky, protože to nepotřebují (matka je doma)? Rodiče předškolní přípravu dětí většinou sami nezvládají.

Takže bych v tom hledal opak!! rasismu!

24 0
možnosti
MR

Mě přijde smutné i to,aby se dítě učilo držet pastelku,znát barvy atd.až ve školce. Od čeho je rodina?

16 0
možnosti
VH

Hmmm. A když se v kritizující zprávě neobjeví známky o diskriminaci, neznamená to jednoznačně, že se žádná nekonala? Zpráva nebyla zřejmě určena hlupákům, kteří musí mít vše dokonale nalité do hlavy, jinak nerozumí.

13 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3446x
ředitel ROMEA, o.p.s., podnikatel v IT.