Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bijec modrých zlodějů II

Soudruhu Ryšavý, marně hledám na stránkách ROMEA

OMLUVU za to, co jste tam uváděli po loupežném přepadení a následné smrti mladého Roma na Nový rok ???

To, že tam ta omluva není, jen dokazuje jakej jste falešnej křivák !!!!!!!!!!!

+3/0
27.8.2012 14:50

Bouše

Úřady utrácí miliony ...

Je ale otázka, zda je takový problém přispívat sociálně slabým na bydlení jen do výše, jaká odpovídá nájemnému v dané lokalitě a kategorii bytu. Jak je možné, že majitel objektu inkasuje za jeden pokoj v nějaké barabizně třeba deset tisíc a všechno jsou to peníze státu ? 8-o

+2/0
24.8.2012 11:23

inters

IRIS - 500 milionů z toho 250 na nákup bytů a ve zbývajících

250mil se rochnit a mlaskat !!!! !!!!!!  Věřím, Vám, že to je Váš cíl ;-D;-D;-D

+3/0
24.8.2012 10:59

Já vím, jak to bylo !!!

Re: IRIS - 500 milionů z toho 250 na nákup bytů a ve zbývajících

R^R^R^;-D

0/0
24.8.2012 12:33

avlyslakecod

no nevím

ale vypadá to, že daňoví poplatníci můžou řvát, jak chtějí, to jsme nakonec viděli při posledních demonstracích v praze, kdy naši nejvyšší papaláši se vyjádřili v tom smyslu, že lidé můžou vyslovit své názory, ale oni si stejně budou dělat, co chtějí a vůbec na to ohledy brát nebudou a říkají tomu zodpovědnost :-(

+1/0
24.8.2012 8:42

Korvetní kapitán Pepan A2

Pořád slyším a čtu, co všechno bychom měli Romům poskytnout,

ale ani jednou jsem nikde neslyšel, co oni za to poskytnou nám.

+4/0
24.8.2012 8:33

AA00_multinekulturní_3

To je

zajímavé, že kdekoli jsou soustředění Cikáni, vzniká slum, ghetto. Pane ethnobusinessmane, já vím, že to nikdy nepřiznáte, je to vaše nikdy nevysychající ropné naleziště - jako malým dětem do ruky nepatří sirky, tak Cikánům byty. Jediné, co by situaci řešilo, je VĚZENÍ. Zdemoloval jsi byt, případně celý dům ? Cca škoda 1-3 milióny, osm let natvrdo.

+3/0
24.8.2012 7:35

r_o_s

pche

Zase další volání po nějakém programu, který má cikány dostat do obyčejné společnosti. Ať sakra začnou chodit do práce, tím si vydělají na vlastní bydlení a nemusí potřebovat žádný sociální program. Ať dávají děti do školy a přitom je také naučí, že se učí pro sebe a že učitelku a všechny dospělé mají respektovat. Každé dítě se to umí naučit, ať české, vietnamské, indské....proč ne cikánské?

Nebo to se mají postavit další domy, další paneláky, které naši občané krásně vybydlí? Tím nás samozřejmě i multikulturně obohatí. Ale jděte do  pr*ele s takovým řešením.

U nás nyní cikánská rodiny koupila dva domy na jednom pozemku. Oba ty domy opravují. Mají na to. Jak je to možné? Neměl bych tam každý den jít a dát jim nějaký sociální příspěvek? Ti by si mi vysmáli. Z jakého důvodu se jedni dokážou o sebe postarat a o jiné se má starat stát stavěním nějakých levných bytovek?

Proč mi stát nepřispěl když jsem si já sám, 28mi letý chlap, kupoval byt?

+4/0
24.8.2012 7:17

AA00_multinekulturní_3

Re: pche

R^R^R^ Hlavně bych vypíchnul vaši polední větu.

+2/0
24.8.2012 7:36

roman37e

Mám dotaz.

Proč Romové patří ve Španělsku mezi nejchudší obyvatele? 8-o To že u nás, to chápu. My jsme rasisti plní předsudků... Třeba když nám chce Rom vybílit byt, tak si hned myslíme že nás chce vykrást. Netušíme že se jedná o nejlepšího malíře pokojů v okolí... Nj. Ale proč i Španělé, jejichž odstín se od Romů zas až tak neliší a mnohdy ani člověk nepozná o koho jde, neangažují takové pracanty?

+4/0
24.8.2012 6:33

r_o_s

Re: Mám dotaz.

Možná cikáni ve španělsku nejsou tak dobří "bíliči" :) a věřím, že obyvatelé Španělska je utlačují také. Rozlišit často jdou, ne dle snědosti kůže, ale dle okolní vůně.

0/0
24.8.2012 7:19

Ubaram

Re: Mám dotaz.

Ani v Řecku nejsou nijak tmavší než obyvatelstvo a pověst mají identickou jako všude. Fakt ovšem je, že absence jakýchkoli dávek na bydlení vylučuje, aby spokojeně žili v centrech měst a páchali tam to co páchají všude.

+1/0
24.8.2012 8:16

oldfashioned Kokodák v1b

v první řadě se stát má postarat o slušné bydlení těm,

kteří mu platí daně. Vy, zlodějská holoto, to prostě nejste:-)R^

+8/0
24.8.2012 1:26

Dluhousek Falloslav von Casa

Clanek je automaticky cilem rasistu

pro ktere byl obsah prilis slozity. Tudiz sem prisli dat svych par radobyvtipnych prispevku ktere strkaji vsude.

Karma, za praci i snahu. Reseni lehke neni, ale vy se o neco aspon snazite na rozdil od nacku, kteri maj dojem, ze nekoho jen tak je mozno zbavovat obcanstvi na zaklade norimberskeho profilu a deportovat - ale buh raci vedet kam (to u tech inteligentnejsich - sorry jine slovo se neda pouzit, i kdyz inteligentni nacek je oxmoron, ti stupidnejsi se omezuji jen na nadavky)

0/0
24.8.2012 0:49

nebolševik

Re: Clanek je automaticky cilem rasistu

no, já bych docela rád věděl, zda pan autor někdy v tom Španělsku byl. Samozřejmě nikoli jako turista, ale jako "obyčejný" človrda, který tam má třeba něco na práci a s místními lidmi si trochu rozumí. Ten článek je totiž typickou ukázkou - já vlastně nevím čeho, ono se to dá  jen těžko jednoslovně pojmenovat - snad takové té nadšené poloslepé a poloblbé propagandy, jakou u nás předvádí například pan Kocáb. A pro Dluhouška - kdybyste, pane, trochu přemýšlel, pokud na to ovšem váš rozoumek (odhaduji tak velikosti protonu) stačí, začal byste oddělovat - nácky od "rasistů" (ono to opravdu není totéž) a obojí od docela obyčejných nakrknutých občanů, kteří hrátky podobné těm v článku popsaným platí a ještě si za to musí nechat od pitomců vašeho druhu nadávat. Tak  řekněte, není to na pár facek?

+5/0
24.8.2012 7:14

MiroTR

Re: Clanek je automaticky cilem rasistu

Hm, rasistů ? 8-o  Tomu nerozumím.  On tu někdo nadává na černochy, nebo Vietnamce ?  8-o

Pokud tu někdo nadává, pak na přislušníky stejné rasy, jen poněkud zvláštního životního stylu.

+4/0
24.8.2012 8:12

Danny_Kay

Re: Clanek je automaticky cilem rasistu

pan autor je etnobyznysman. On se o zadne reseni nesnazi proboha...On proste jen saje, to je vse...Pohadky o snaze vykladejte detem.

+4/0
24.8.2012 10:00

FiS95

Pro fanoušky stargate.

Nestačilo by cikánům neotevřít iris?

0/0
23.8.2012 23:55

Maršanál Pal!

Zřejmě karmuje celá (gramotná) Romea

+1/0
23.8.2012 23:11

Gustav Nečas

chovejme se k Romům jako Kanda,s díky je vraťme odesilalteli

Promiňte, celý svět nás (údajně) kritizuje, zvláště USA (možná to ale média jen nafoukla). Ale kde se objeví tito chudáčci, tam vzniknou problémy a s díky nám je vrátí (viz Kanda, GB, Francie etc.). USA klidně vezme ročně tisíce mexičanů, ale aby zachránity tyto diskriminované, pracovité a bezproblémové je ani nenapadne. Přitom pan Kumar by jim mohl pomoci i v USA.

+8/0
23.8.2012 22:25

Gustav Nečas

Re: chovejme se k Romům jako Kanda,s díky je vraťme odesilalteli

Shrnuto, podrtrženo, sečteno, celý svět je vrací jak zkaženého buřta. Čím to je? Je to v chybě celého světa, nebo v nich?

+8/0
23.8.2012 22:27

semelik

Co kdybyste uvedl k tomu Španělsku - když to tam tak úžasně

řeší - celkové náklady, řekněme za posledních 10 let a k tomu celkovou procentuální úspěšnost projektu sociální inkluze pro ty-jejichž-jméno-se-nesmí-vyslovit-ani-napsat.

A pak už nebude potřeba komu dodávat ani jediné písmenko.

+4/0
23.8.2012 22:01

Placený diskutér z tlupy alofoků

Koukám Ryšavej, že zase "cítíš" příležitost pro

vyžírku.!!

+9/0
23.8.2012 21:46

misery index

Re: Koukám Ryšavej, že zase

Na to von má čuch, vašnosto ... R^R^R^

+2/0
24.8.2012 0:12

studánka

Není třeba žádný IRIS.

Jediným řešením této otázky je vytvořit cikánům takové podmínky, že dobrovolně a rádi odejdou tam, odkud do ČR přitáhli (Slovensko, Rumunsko, Maďarsko a pod). Jiné řešení neexistuje a pokud si někdo myslí opak, je snílek.

+10/0
23.8.2012 21:17

pěnice

Chybí sociální bydlení ?

Které menšině stát postavil celé sídliště ? Mám na mysli Chánov. A co se stalo ? Pořád posloucháme, že je třeba je rozdělit mezi bílé. Copak  nejsou schopni bydlet se svými jako civilizovaní lidé ? Rozestrkuje snad někdo nás, abychom spořádaně žili ?V čem spočívá Vaše práce a kde jsou nějaké výsledky ? Kromě neustálých žádosti o další dotace, za které by se zcivilizovali už i neandrtálci.Rv

+8/0
23.8.2012 21:02

CasVyprsel

Re: Chybí sociální bydlení ?

Takových milionů se narvalo parazitům z Romey a dalších na "začleňování" a výsledek je záporný. Nejen, že se nepřizpůsobiví nezačlenili ale ještě Ryšavý a spol. přilévají více olej do ohně, aby byl pořád důvod cpát další erární peníze do dotací a vyžírkám penězovod nevyschl. "Sociokulturně vyloučení" jsou stále agresivnější a chtějí stále více, protože je jim pseudohumanismem ze strany státu a organizací vštěpována jejich beztrestnost a pocit, že je to pracující majorita co je jim povinna plnit všechno co si vyřvou.

+6/0
23.8.2012 21:27

AA00_multinekulturní_3

Re: Chybí sociální bydlení ?

Je fakt, že takové masivní dotace, "začleňovací programy" a sociální dávky by polidštily snad i gorilu nížinnou.:-P

+1/0
24.8.2012 7:41

bull001@seznam.cz

Já osobně věřím v přicházející krizi.

Je potřeba utnout to parazitování a myslím, že za chvíli nás ta rozežranost přejde a líto mi jich nebude ;-D

+8/0
23.8.2012 20:07

Soulburner CXXVI. Nezastavitelný

...

UŽ ABY VÁS NĚKDO ZRUŠIL!!!!!;-€;-€;-O;-O;-O;-€

+12/0
23.8.2012 19:55

CasVyprsel

Re: ...

R^ Stát utrácí miliony na entovyžírky jako je Ryšavý a další profesionální romy, úřady další miliony na agresivní "sociokulturně vyloučené" aby byl klid a ouřadové se nebáli někdy i o své zdraví a rodinu. Zvlášť v době krize by bylo namístě okamžitě toto vyhazování na problematické takyobčany zrušit a namísto toho zavést tvrdí bič na každého kdo odmítá respektovat pravidla soužití. Kdo nepracuje a/nebo nevede své potomstvo k povinnostem, vzdělání atd. nechť žere třeba trávu.

+9/0
23.8.2012 21:14

AA00_multinekulturní_3

Re: ...

To raději i tu trávu kravám. Ty nám dají aspoň mléko...

0/0
24.8.2012 7:42

Ubaram

aha...

... založíme další, už asi 1385. organizaci, dáme jí zase pár desítek či stovek milionů ročně, a ono se třeba něco vyřeší...

+2/0
23.8.2012 19:16

Gustav Nečas

ještě jsem neviděl jedinou skutečnou pomoc neziskovky

Co kdyby jedna neziskovka z těch dotací koupila jedinou ubytovnu pro Romy. Nasadili by slušné ceny místo těch zlatokopeckých současných, určili by jednoho Roma jako správce, každý měsíc kontrolovali a vyhazovali neplatiče a kontrolovali stupeň vybadlování. Kdo by začal vybydlovat by hned zaplatil škodu, nebo byl odejit.

Dát tenhle kšeft městům, tak z toho udělají penězovod ze státní do městské pokladny.

DEJTE SKUTEČNOU ŠANCI ROMŮM.

Jeden Rom bude placený správce, druhý údržbář. Budou placeni podle toho, jak se vybírá nájemné a další platby a jak brání vybydlování. Gádžo si vydydlení dovolit nemůže, proč tedy Rom může?

Komu z Romů by se to nelíbilo ať jde pod most jako každý jiný gádžo.

+8/0
23.8.2012 18:26

Gustav Nečas

Re: ještě jsem neviděl jedinou skutečnou pomoc neziskovky

Jen bych rád doplnil titulek: ještě nikdy jsem neviděl skutečnou pomoc neziskovky zaměřené na pomoc Romům

Pan Kumar, kterému skoro není rozumět nám radí a jak to vypadá u něj doma (Indie)? Mnohem šíleněji. Pokud jim chce pomoci, nechť je pozve k sobě domů. On je skvělou mediální hvězdou, ale za peníze jen křičí a pomlouvá.

+4/0
23.8.2012 18:32

semelik

Ubytovat Romy a potom vyhazovat neplatiče a kontrolovat

vybydlení?

Vy jste asi spadl z jahody naznak. To je přece klasická diskriminace menšin.

+1/0
23.8.2012 21:58

bednarik62

Samozřejmě

český stát se musí chovat k cigánům stejně jak v Anglii, Švýcarsku atd. Nechodí děti do školy == ihned je odeberou a nemají žádné přídavky,, nepřijdou do práce, kterou jim určí, neobdrží vůbec nic, musí jít žebrat.

Dokud budou naši lekaví úředníci ustupovat---- nakonec přenechají své byty a domky cigánům a půjdou sami o žebrácké holi.

+3/0
23.8.2012 17:19

Zdena-Danuše

existuje i jiné etnikum, o které je třeba se takto starat?

Pane Ryšavý, problém Rómů napříč Evropou je stejný ve všech lokalitách. Nepřádek, neochota pracovat, hluk a bezmezná ukřivděnost. Z vašeho obsáhlého popisu mám dojem, že toto etnikum je podobné spíše tvorům z říše zvířecí, než z lidské. Jaké musí být IQ těchto lidí, když se nechají tímto způsobem manipulovat. Pelech si po sobě uklidí i většina zvířat, kdo chce pracovat, tak jednoduchou i méně placenou práci sežene. Zásadně nesouhlasím s tím, aby se toto etnikum rozptýlilo mezi běžné nájemníky. Patrně nevíte, jak takové soužití vypadá. Oni se sdružují a rozhodně v bytě nejsou pouze oficiální nájemci, ale i dlouhodobé návštěvy, které denně radostně oslavuji společné bydlení. Dopoledne odpočinek a po obědě se jede nanovo. To je moje zkušenost.

+14/0
23.8.2012 17:13

Sidonie_11

Každá mince má dvě strany...

Jsem pro to, aby se pracovalo a pomáhalo se Romům, kteří o to mají AKTIVNÍ zájem, AKTIVNĚ se na spolupráci podílejí, jsou slušní, nekradou a kromě svým práv znají a současně i PLNÍ své POVINNOSTI. V případě ostatních - je mi líto, ale kdo vědomě a záměrně neplní své povinnosti, tak ať nevyžaduje ani pomoc od jiných.

+1/0
23.8.2012 16:29

kytt4

co takhle

se pobavit o aplikaci paragrafu 261 TZ na osobu pana Ryšavého? :-)

+4/0
23.8.2012 16:19

KudlankanábožnáCDN

Podle svetovych zprav jsou gypsy ve Spanelsku nejagresivnejs

Aggressive Gypsies - Pickpockets in Barcelona! - Barcelona ...www.travbuddy.com/Aggressive-Gypsies-Pickpockets-in-Barcelona-...

pickpocket.blog.ca/2010/05/16/gypsy-flower-woman-8600564/

0/0
23.8.2012 16:12

AA00_multinekulturní_3

Re: Podle svetovych zprav jsou gypsy ve Spanelsku nejagresivnejs

Že by Oláhovci na dovolené ve Středomoří ?

+1/0
24.8.2012 7:43

mašlomcha

stát a potažmo jeho úředníci očividně umožňují

zneužívání peněz daňových poplatníků. To by mělo být trestné. Jakékoliv podnikání nejen to, při kterém jsou poskytovány služby za úplatu původem od státu, např. za úplatu původem ze sociálních dávek, se nesmí provozovat v rozporu s dobrými mravy. Za rozpor s dobrými mravy lze pokládat navyšování cen za služby tak, že si je nemůže dovolit průměrně vydělávající občan ale pouze sociálně znevýhodněný občan, který na to dosáhne prostřednictvím sociálních dávek! To je bohužel šokující skutečnost! Takové podnikání je možno označit za zneužití sociálního systému, dříve by to spadalo pod rozkrádání státního majetku. Tady nelze operovat s tím, že cena se určuje na základě poptávky a nabídky. Na straně poptávky totiž nestojí osoby, kteří disponují vlastními penězi ale penězi ze sociálních dávek tedy penězi cizími od státu.

Očekával bych proto, nějakou činnost ze strany zákonodárných sborů nebo vlády, ovšem pakliže nejsou někteří z nich sami mezi "tuneláři". Což takhle zveřejnit o koho jde?

+2/0
23.8.2012 15:57

Draggo

Mate pravdu,

ze se utraci zbytecne miliony. System prispevku na bydleni, kdyz pak najemnici v ubytovnach plati vic nez za najem bytu je absurdni. Nic z toho by nebylo, kdyby nebyly zadne prispevky na bydleni. Proto by bylo nejlepsi je zrusit. :-)

+3/0
23.8.2012 15:45

Sup01

naprosto chápu

taky mně ser...., když se z mých daní platí za pokoj se sociálkou na chodbě, kde bydlí 7 lidí 16 tisíc měsíčně. Město by mělo zajistit bydlení, (a veřejně prospěšné práce, pokud je to třeba) než vyplácet nehorázné sumy z mých daní realitním spekulantům !!

0/0
23.8.2012 15:43

G3000

Re: naprosto chápu

A město zajistí bydlení z daní koho?

+1/0
23.8.2012 16:26

Alka 2

CHYBÍ PŘEDEVŠÍM BIČ

který by přiměl nepřizpůsobivé pracovat, neloupit a nekrást...

Takoví, jako pan Ryšavý, odmítají akceptovat zásadní věc a to, že kdo chce, aby mu bylo pomoženo, především se snaží sám.;-€

Buď jsou etničani nesvéprávní - a pak potřebují omezit občanská práva - nebo jsou svéprávní - a pak pro ně bude samozřejmost, že k právům patří povinnosti a že zločiny se rasismem neomlouvají..;-O

+16/0
23.8.2012 15:29

Bijec modrých zlodějů

Re: CHYBÍ PŘEDEVŠÍM BIČ

Jééééé Vy to nechápete. On to všechno dobře ví, ale přece nebude sám proti sobě a nezruší si rochnění v státem placeném korytě !!!!!!X

+1/0
23.8.2012 16:55

Alka 2

Chybí púředevším BIČ,

+6/0
23.8.2012 15:24

Palek

Pane Ryšavý,

rád bych se Vás, jako člověka problému znaĺého (už protože na romském probému patrně profitujete) zeptal:¨

Proč tam, kde je více Romů (Cikánů) pohromadě obvykle vzniká géto?

Proč stejné géto nevzniká tam, kde žije pohromadě mnohdy i násobně více Čechů, Slováků, Angličanů.... apod a mnohdy stejně chudých? Je to v romské mentalitě, nebo proč to je?

Proč mnozí Romové nejsou schopni si svá obydlí a jejich okolí udržovat alespoň v jakémsi slušném stavu?

Nemají čas? Vždyť většina z nich nechodí do práce.

+18/0
23.8.2012 15:16



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.